به تازگی صرافی محبوب بایننس محصول جدید خود با نام بایننس پی (Binance Pay) را روانه بازار کرده است. در این سیستم پرداختی جدید که مبتنی بر کریپتو و ارزهای دیجیتال است کاربران می توانند با کیف پول ارزهای دیجیتال خود خرید انجام دهند.

فروشندگان نیز می توانند با استفاده از این سیستم پرداخت استیبل کوین بایننس را تبدیل به واحد پولی یورو کرده و به سادگی از این سیستم برای خرید و فروش های خود بهره بگیرند.

بایننس پی Binance pay

صرافی بایننس که اکنون از نظر حجم معاملات در روز بی رقیب است با این محصول جدید خود نشان داده که قصدش فقط خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال به کاربران نیست و رویاهای بزرگی در سر دارد. این صرافی در تلاش است تا با این سیستم تقاضای مردم برای استفاده از ارزهای دیجیتال به سمت جهشی جدید سوق دهد.

این صرافی جهانی در روز گذشته اعلام کرد که به زودی با یک محصول جدید در خدمت کاربران خواهد بود و اوایل امروز این رویداد مجازی با عنوان بایننس Blockchain Week برگزار شد. البته اگر نگاهی به تاریخچه بیندازیم متوجه می شویم که بایننس در جمعه هفته گذشته به صورت پنهانی نسخه بتا بایننس پی که یک رقیب بی چون و چرا برای پی پال است را عرضه کرده است.

 

بایننس پی (Binance Pay)

بایننس پی Binance Pay یک تکنولوژی پرداختی مبتنی بر ارزهای دیجیتال است که هیچ محدودیتی نداشته و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. این محصول جدید با نام بایننس پی به کاربران این امکان را می دهد تا به صورت ارز دیجیتال پرداخت داشته و از دوستان و آشنایان خود در سراسر جهان پول دریافت کنند.

مدیرعامل صرافی بایننس، ژان پنگ ژائو در رویداد مجازی Binance Blockchain Week به مخاطبان خود گفت: «ما فکر می کنیم که پرداخت یکی از مشخص ترین کاربردهای درنظر گرفته شده برای ارزهای دیجیتال است.»

البته او به این نکته اعتراف کرد که راه اندازی و فراگیری این سیستم پرداختی جیدد چالش های بسیار زیادی برای این صرافی به همراه داشته است. یکی از مهمترین چالش ها متقاعد کردن فروشندگان به استفاده از سیستمی است که هنوز بسیاری از مشتریان هیچ اطلاعی از آن ندارند. فروشندگان ترجیح می دهند از پول نقد و اعتباری برای خرید و فروش خود استفاده کنند زیرا مشتریان شان به این موضوع راغب تر هستند.

در سیستم پرداختی جدید بایننس، کاربران وجه کالا یا خدمات خود را در قالب کریپتو پرداخت می کنند ولی فروشندگان پولشان را به صورت استیبل کوین با پایه فیات دریافت کرده و می توانند مستقیماً آن را به واحد پولی مورد نظر خود تبدیل کنند.البته در حال حاضر این سیستم پرداختی فقط از یورو پشتیبانی می کند. در نتیجه در این  سیستم فروشندگان نیازی نیست تا نگران نوسانات ارزهای دیجیتال در حین خرید و فروش باشند.

علاوه بر این سیستم پرداختی بایننس پی شامل بایننس کارت نیز می شود که یک کارت اعتباری است و به محض خرید ارزهای دیجیتال آن ها را تبدیل به واحدهای پولی فیات می کند. همانند بایننس کارت، در حال حاضر بایننس پی نیز از 5 ارز دیجیتال مطرح بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، استیبل کوین بایننس (BUSD) و SXP پشتیبانی می کند.

علت قرارگیری ارز دیجیتالی SXP در این سیستم پرداختی این است که صرافی بایننس در سال گذشته این شرکت را از Swipe خریداری کرده و صاحب آن است. البته کاربران برای خرید و فروش با سیستم بایننس پی نیازی به داشتن کارت اعتباری بایننس نخواهند داشت. آن ها می توانند با استفاده از QrCode به سادگی خرید و فروش انجام دهند.

اینطور که معلوم است CZ خواب های بسیاری برای صرافی بایننس دیده است و این شرکت قرار است فراتر از یک صرافی باشد. اما این پروژه به قدری در سکوت پیش رفته که مدیرعامل بایننس به شوخی می گوید، ما نسخه بتا را هم راه اندازی کرده ایم ولی اگر توانستید محصول را پیدا کنید، آن را امتحان کنید.

 

منبع: Decrypt

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار