ارز دیجیتال اتریوم سطح حمایتی 200$ و 198$ دلار خود را به خوبی در مقابل دلار حفظ کرده و در حال حاضر در حال آزمایش اس ام ای (SMA) صد ساعته و تلاش برای عبور از 205$ دلار است.
* اتریوم با مقاومت قوی سطح 205$ دلاری و SMA صد ساعته روبرو است.
* در صورتی که منطقه مقاومت 205$ این رمز ارز زده شود، احتمالاً رشد قیمتی آن سرعت خواهد گرفت.
* در چارت یک ساعته ETH/USD در صرافی کراکن، شکستی در روند نزولی نزدیک مقاومت 202$ صورت گرفته است.
* این جفت ارز در صورت شکست در نزدیکی SMA صد ساعته ممکن است مجدداً به سمت 200$ دلاری شدن یا حتی 198$ شدن حرکت کند.

 

اتریوم در حال تست SMA صد ساعته

اگر نگاهی بیاندازیم میبینیم که قیمت این ارز مجدداً به زیر محدوده حمایتی 200$ ریزش داشت و حتی در زیر حمایت 198$ دلاری هم جای گرفت. سپس در زیر سیمپل موینگ اوریج (SMA) صد ساعته آرام گرفت.

به هر حال این نزول محدود بوده و ارزETH توانست در محدوده 196$ حمایت خوبی داشته باشد و در حال حاضر هم با افزایش قیمت به محدوده 200$ بازگشته است. علاوه بر موارد گفته شده شاهد شکست در بالای فیبوناچی ریتریسمنت 23.6% از ریزش کلیدی بیشترین 211$ تا 196$ کمترین مقدار بودیم.

مهم تر از همه اینکه بر روی چارت یک ساعته ETH/USD  شکستی در روند نزولی کلیدی در نزدیکی مقاومت 202$ اتفاق افتاد و اکنون اتریوم در محدوده یک مانع بزرگ یعنی 204$ و SMA صد ساعته معامله می شود.

etherum chart اتریوم

علاوه بر این فیبو ریتریسمنت 50% نزولی با مختصات 211$ به عنوان بیشترین مقدار تا 196$ به عنوان کمترین مقدار اکنون به عنوان یک مقاومت برای این ارز دیجیتال اتریوم عمل می کند. حال با توجه به شرایط به وجود آمده اگر قیمت اتریوم به بالای SMA صد ساعته رسیده و مقاومت 205$ دلاری را از سر راه خود بردارد احتمالاً به زودی شاهد حرکت صعودی پایدار از این ارز دیجیتالی محبوب خواهیم بود.

مقاومت کلیدی بعدی که ETH با آن سر و کار دارد نیز سطح 210$ دلاری است. حال اگر این مقاومت نیز با موفقیت شکسته شود حکم باز شدن درهای بسته را بر روی این ارز داشته و رشد ناگهانی را می توانیم برای این ارز در نظر بگیریم.

آیا اتریوم مردود خواهد شد؟

در صورتی که اتریوم نتواند با موفقیت از سد SMA صد ساعته و مقاومت 205$ دلاری عبور کند نیز باید منتظر ریزش تازه ای برای اتریوم باشیم. بعد از این اتفاق سطح حمایتی 198$ منطقه قابل اعتمادی برای توقف سقوط ارز اتریوم خواهد بود.

در صورتی که چارت روزانه زیر سطح 198$ بسته شود نیز شاهد ریزش های بیشتری خواهیم بود که کلیدی ترین سطح حمایت آن محدوده 192$ دلاری است ولی در صورت ریزش بیشتر وارد محدوده 180$ ارز اتریوم خواهیم شد.

 

شاخص های تکنیکال اتریوم

MACD ساعتی- شاخص مک دی ETH/USD در حال کسب آمادگی برای صعود است.

RSI ساعتی- در حال حاضر آر اس آی ETH/USD در حال رشد بوده و به خوبی در بالای سطح 50 قرار گرفته است.

حمایت قابل توجه – 198$ دلاری است.

مقاومت قابل توجه – 205$ دلاری است.

 

منبع: newsbtc

 

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار