در حالی که این روزها اتریوم مشغول رکوردزنی قیمتی و شکستن سقف 2000$ دلاری خود است. همه توجه ها مجذوب نزدیک شدن ارزش اتریوم به طلا شده است. به نحوی که برای اولین بار در تاریخ ارزش 1 اتریوم بسیار به یک انس طلا نزدیک شده است.

ارز دیجیتال اتریوم در حدود قیمتی 1,877$ دلاری و 1,820$ دلار مشغول نوسان است و در همین حال طلا با وجود اینکه به 2,077$ دلار رسیده بود اکنون با قیمت 1,820$ دلاری معامله می شود.

اکنون بد نیست برای درک بهتر موضوع نگاهی به چارت اتریوم و طلا در فوریه 2021 بیاندازیم.

نمودار اتریوم در فوریه 2021

نمودار طلا در فوریه 2021

 

شاید با خودتان بگویید آیا نزدیک شدن اتریوم و طلا واقعاً اتفاق عجیبی است؟ خب بد نیست بدانید که این نزدیک شدن ارزشی اتریوم و طلا در حالی اتفاق افتاده که سهم بازار اتریوم هیچ شباهتی به سهم بازار 20$ تریلیون دلاری طلا ندارد! زیرا اتریوم دارای سهم بازار فقط 200$ میلیون دلار بوده و این اصلاً با طلا قابل مقایسه نیست.

این رد کردن قیمت بیت کوین توسط اتریوم، همه تحلیلگران را به یاد اتفاق مشابه برای بیت کوین قبل از رشد قابل توجهش می اندازد. ظاهراً اتریوم هم مشغول تکرار همین کار و آماده شدن برای انفجار قیمتی جدید است.

بعضی از تحلیلگران امیدوارند که اتریوم با این نزدیک شدن به طلا قصد دنباله روی از بیت کوین را داشته باشد.

اکنون ارزهای دیجیتال به بازاری تبدیل شده که بیشتر افراد آن را به عنوان آینده پول پذیرفته اند و می شود گفت که تقریباً هر روز توکن های جدیدی روانه بازار و dapp ها می شود.

اکنون دنیای دیفای ها هم رشد قابل توجهی داشته و به سهم بازاری معادل 80$ میلیارد دلار رسیده است! که این رقم 39% از سهم بازار اتریوم را تشکیل می دهد که برای خود رکورد جدیدی محسوب می شود.

با توجه به تمامی داده ها و اطلاعات می توان انتظار داشت که در روزی از روزها اتریوم سقف 2000$ دلاری خود را شکسته و حرکت جدیدی را آغاز کند. اما اینکه این اتفاق چه زمانی می افتد هیچ کسی نمی داند و همه در حالت انتظار به سر می برند.

 

منبع: trustnodes

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار