مکس کیزر معتقد است که تمامی مخالفان بیت کوین مثل جیم راجر، مارک کوبان و پیتر اسچیف روزی که ارزش واقعی بیت کوین را بفهمند تمام زندگی خود را پای بیت کوین خواهند گذاشت. او بعد از پیش بینی رسیدن بیت کوین به قیمت 400,000$ دلار، تضمین کرد که روزی این اتفاق خواهد افتاد و همه مخالفان بیت کوین سرمایه خود را وقف بیت کوین خواهند کرد.

 

مکس کیزر و مخالفان بیت کوین

مکس کیزر که یک شخصیت برجسته و معروف تلویزیونی است با قطعیت اعلام کرد که تمامی بدبین ها به این ارز دیجیتالی در نهایت ارزش آن را درک کرده و حاضر خواهند بود تا تمام زندگی خود را روی بیت کوین شرط ببندند.

کیزر در برنامه مالی زنده خود در شبکه RT حتی نام 3 نفر از این بدبین ها را برد و گفت منتظر برگشت بازی باشید. در روز جمعه نیز در توئیتر خود نوشت:

پیتر اسچیف، جیم راجرز، مارک کوبان و دیگر افرادی که تازه با بیت کوین آشنا شده اند به زودی تقاضای خرید سنگین بیت کوین خواهند داشت. قطعاً این اتفاق روزی می افتد که ارزش بیت کوین را بتوانند درک کنند. من 100% ضمانت می کنم که یک روز همگی شاهد این اتفاق باشیم.

کیزر به خاطر صحبت های هفته گذشته جیم راجر که گفته بود بیت کوین به زودی بی ارزش شده و به 0 دلار می رسد، او را در لیست افرادی که پشیمان می شوند، قرار داد. کیزر در ادامه پاسخ دادن به صحبت های جیم راجر و پیتر اسچیف در پیام های توئیتری خود گفت: من به شما گفته بودم که بیت کوین را در قیمت 1$، 10$ و 100$ بخرید اما شما سرمایه گذاران افسانه ای حتی به آن نگاه هم نکردید.شما هیچ اطلاعی از آینده بیت کوین ندارید و نمی توانید قیمت آن را پیش بینی کنید.

البته بحث و دعوای بین پیتر اسچیف و کیزر به همین جا ختم نشد و این دو در قالب نظرسنجی هایی در توئیتر شروع به اظهار نظردر مورد بیت کوین کردند.

کیزر در پیام توئیتری خود از مخاطبان پرسید که به نظر شما پیتر اسچیف با رسیدن قیمت بیت کوین به چه عددی، تازه متوجه ارزش بیت کوین خواهد شد؟

از طرف دیگر پیتر اسچیف نیز بیکار نبود و در پیام توئیتری خود نوشت: به نظر شما قیمت بیت کوین برای مکس کیزر باید به چقدر برسد تا آن را داخل دستمال توالت گذاشته و بفروشد؟

مخالفان بیت کوین

کیزر در ادامه گفت که به نظر من هرچقدر قیمت بیت کوین بیشتر شود، حرص و طمع پیتر اسچیف برای خرید بیت کوین هم بیشتر خواهد شد. طبق نظرسنجی صورت گرفته در پیج مکس کیزر با رسیدن قیمت بیت کوین به 25 هزار دلار، پیتر اسچیف نیز به جمع طرفداران بیت کوین پیوسته و مقدار زیادی از این ارز دیجیتالی را خریداری خواهد کرد.

البته پیتر اسچیف گفت این نظرسنجی از پایه غلط است و هیچ کدام از گزینه های تو درست از آب درنخواهد آمد. او گفت که هیچ قیمتی او را برای خرید بیت کوین وسوسه نخواهد کرد. از طرف دیگر نظرسنجی پیتر اسچیف نیز جالب از آب درآمد و نزدیک به 71.8% از فالورهای او پیش بینی کردند زمانی که قیمت بیت کوین به 0 دلار برسد، مکس کیزر آن را داخل دستمال توالت پیچیده و خواهد فروخت.

 

مارک کوبان و بدبینی به بیت کوین

یکی دیگر از مخالفان درج شده داخل لیست سه نفره مکس کیزر، مارک کوبان صاحب انجمن بسکتبال دالاس ماوریک است که در اکتبر پارسال گفت: من ترجیح می دهم به جای بیت کوین، موز داشته باشم! زیرا بیت کوین هیچ ارزش ذاتی ندارد. البته بعدها در یک پادکست به مورگان گریک گفته بود که اگر استفاده از آن راحت تر بوده و برای خرج کردن آن نیازی به تبدیل به واحدهای پولی مثل دلار نباشد، از آن استفاده خواهد کرد.

 

جمع بندی 

از حرف های مکس کیزر که بگذریم. اگر نگاهی به آمارها بیندازیم، در طی سالهای گذشته موسسات سرمایه گذاری بسیاری به سمت بیت کوین آمده اند. در نظرسنجی های صورت گرفته اخیر که توسط مرکز دارایی های دیجیتال فیدلیتی صورت گرفت، بسیاری از سرمایه گذاران آمریکایی و اروپایی احساس می کنند که ارزهای دیجیتال باید داخل پرتفوی سرمایه گذاری شان جایی داشته باشد.

همچنین اخیراً بود که مدیر شرکت billionaire hedge، پائول تودور جونز افشا کرد که حدود 2% از تمام دارایی اش بیت کوین است.

 

منبع: news.bitcoin

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار