در این مقاله از ای کلابز با تحلیل لایت کوین 8 تیر 1399 در خدمت شما بوده و به بررسی نکات کلیدی در مورد سقوط یا صعودی بودن ارز دیجیتال لایت کوین خواهیم پرداخت.

اگر نگاهی به نمودار 4 ساعته لایت کوین 8 تیر 1399 بیندازیم متوجه می شویم که این ارز دیجیتالی به نحو مطلوبی در داخل یک کانال قرار گرفته است. روند لایت کوین نیز به گونه ای بوده است که بارها با لبه پایینی و بالایی کانال ایجاد شده برخورد داشته و همین نشان می دهد که در نواحی بالایی و پایینی کانال حمایت خوبی صورت گرفته است.

تحلیل لایت کوین 8 تیر 1399

نمودار جفت ارز LTC/USDT نشان دهنده حجم خوب و حرکت قوی این ارز است که همین ممکن است بیانگر برخورد مجدد ارز دیجیتال لایت کوین با خط بالایی کانال باشد. در حال حاضر، لایت کوین زیر اندیکاتور EMA 55 و EMA 20 قرار گرفته و باعث شده تا بیشتر حالت نزولی داشته باشد اما در صورتی که جهت تغییر کرده و ارز لایت کوین بالای EMA مورد نظر قرار گیرد، تأییدی بر روند صعودی خواهد بود.

 

بررسی وضعیت RSI تحلیل لایت کوین 8 تیر 1399

اگر نگاهی به وضعیت اوسیلاتور RSI بیندازیم متوجه می شویم که در حال حاضر این ارز دیجیتالی در وضعیت اشباع فروش قرار گرفته که می تواند نشان دهنده حرکت به سطح سقف است. علاوه بر این در MACD شاهد یک کراس اور صعودی هستیم که ممکن است همه این موارد در کنار هم نشان دهنده افزایش قیمت لایت کوین در 8 تیر 1399 باشد.

البته حرکت بعدی بیت کوین در تعیین مسیر نزولی یا صعودی آن اهمیت بسیار زیادی داشته و می توانیم بگوییم ضروری است.

  • خط روند: رنج زدن
  • انتظارات: تست لبه صعودی کانال
  • روند بعد از به وقوع پیوستن انتظارات: تأیید نزولی یا صعودی بودن روند

 

منبع: Coingape

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار