ارز دیجیتال یا میم کوین دوج ایلان مارس با نام اختصاری (ELON) و نام انگلیسی Dogelon Mars یک میم کوین سگی شناخته شده است! در این مقاله از سایت ای کلابز به جزئیات بیشتری در مورد این میم کوین خواهیم پرداخت. البته میم کوین بودن این ارز را دست کم نگیرید زیرا این کوین اولین ارز دیجیتال بین سیاره ای دنیا است.

 

درباره دوج ایلان مارس (داگلان مارس)

داگلان یا همان دوج ایلان مارس ارزی با تصویر یک سگ است که با هدف تکرار موفقیت ارز دوج کوین به وجود آمد و همزمان به دیدگاه ایلان ماسک برای تسخیر سیاره مریخ نیز اشاره دارد. در حال حاضر 50% از کل موجودی ارز ایلان داخل استخر لیکوئیدیتی Uniswap قفل شده و نیم دیگر آن هم به خالق اتریوم اهدا شده است.

البته ویتالیک بوترین این ارز دوج ایلان را به مؤسسات و DAO های (سازمان خودگران غیرمتمرکز) مختلف بخشید. یعنی تمامی هولدرهای ارز دیجیتال دوج ایلان یا این کوین را از صرافی های غیر متمرکز یا همان DEX ها خریداری کرده اند یا آن را به صورت یک هدیه از ویتالیک بوترین گرفته اند.

دوج ایلان

کل موجودی یا نهایت عرضه ارز دوج ایلان مارس نیز 1 کوادریلیون (1,000,000,000,000,000) است.

از نظر فنی، داج ایلان فورک ارز دوج کوین محسوب می شود و این ارز برای هوداران سفر به فضا و ایلان ماسک ارز شده است. البته این کوین هیچ ارتباط مستقیمی با ایلان ماسک معروف ندارد.

 

ارز دوج ایلان مارس (داگلان) چگونه کار می کند؟

ارز دوج ایلان مارس بر بستر یکی از پرطرفدارترین بلاکچین های دنیا یعنی اتریوم قرار گرفته است. در نتیجه این ارز نیز همانند ارزهای دیگر ERC-20 کار می کند البته شهرت دوج ایلان به قدری زیاد شد که در زیر دو ارز دیجیتال دوج و شیبا هم قرار گرفته و براساس رتبه بندی سایت کوین مارکت کپ در لیست برترین میم کوین های دنیا قرار گرفته است.

 

داستان جالب ارز دیجیتال دوج ایلان (Dogelon)

داستان دوج ایلان مارس از سال 2040 میلادی از سواحل قرمز رنگ سیاره مریخ آغاز شد. او در مریخ به دنیا آمد و با خانواده خود بر روی این سیاره زندگی می کرد. آنها به همراه دوستان و اعضای دیگر خانواده کلونی رو به رشد خود را به یک نیروگاه فناوری تبدیل کردند که به نفع تمامی گونه های کیهانی است.

البته این پیشرفت و شرایط فوق العاده برای مدت طولانی ادامه نداشت زیرا نابودگرها از راه رسیده و به کلونی حمله کردند. همین حملات باعث شد تا دوج ایلان مارس (داگلان) سفر معکوسی در فضا و زمان داشته باشد و به کره زمین سفر کند. یعنی درست جایی که می توانست امنیت او را تأمین کرده و سفر جدیدی برای او باشد.

به دید کلی تر که نگاه می کنیم متوجه می شویم دوج ایلان مارس با هدف کمک به رشد تکنولوژی بشری به اینجا آمده و اولین هدف خود را راه اندازی یک واحد پولی بین سیاره ای گذاشته تا همه تمدن ها بتوانند از آن استفاده کنند. در نهایت نیز دوج ایلان در تلاش است تا با کمک تازه متحدان خود دوباره مریخ را آباد کرده و آن را به قطب مفرحی که قصد آن را داشت تبدیل کند.

 

رودمپ دوج ایلان (نقشه راه)

رودمپ ارز دیجیتال دوج ایلان (ELON) هنوز به صورتی که بتوان به آن «رسمی» گفت نوشته نشده است. با این حال در وب سایت رسمی توکن دوج ایلان ورژن فانتزی از آن وجود دارد که می توانید برای مشاهده آن وارد وب سایت داگلان شوید.

در این رودمپ توضیح داده شده که تا سال 2420 میلادی، سیاره مریخ مجدداً به کلونی تبدیل شده و درمورد طرح های آینده در همان سال صحبت خواهد شد. بعد از تصاحب مجدد مریخ توسط داگلان ها، بدون شک نابودگرها دوباره حمله خواهند کرد که دوج ایلان باید برای زنده ماندن خود با آنها بجنگد.

دوج ایلان

یکی از ویژگی های جالب این ارز دیجیتال داستان های کمیک جذاب آن است که همگی نیاز به رمزگشایی دارد. اگر نگاهی به کلمات جادویی به کار رفته در رودمپ کنیم. این ارز دیجیتالی به این اشاره کرده که بعد از لیست شدن در بیشتر صرافی ها قیمت ایلان تا مریخ پرتاب خواهد شد (کنایه از رشد زیاد قیمت).

اگر به داستان ها و رودمپ ارز داگلان دقت کنیم متوجه می شویم که منظور از نابودگرها همان نوسانات بازار است که اجتماع دوج ایلان باید با آن مبارزه کرده و ارزش این ارز را بالا نگه دارد.

 

ویژگی های منحصر به فرد دوج ایلان مارس (ELON)

50% موجودی به ویتالیک بوترین هدیه داده شده است

این استراتژی مشابه توکن شیبا اینو (SHIB) است ولی اکنون به عنوان یکی از ویژگی های به خصوص ارز داگلان محسوب می شود.

 

هم نام پادشاه میم کوین ها – ایلان

یکی دیگر از ویژگی های به خصوص این ارز هم نام بودن آن با ایلان ماسک، سلطان به هم ریختن تحلیل تکنیکال است. این هم نامی می تواند یک امتیاز و ویژگی خاص برای رشد این ارز دیجیتالی باشد.

 

توکنومی Dogelon Mars (ELON)

توکنومی (Tokenomics) در اصل همان وضعیت توکن های موجود ارز دیجیتال دوج ایلان است که همانطور که گفته شد به 50% هدیه داده شده این ارز به ویتالیک بوترین خالق اتریوم اشاره داشته و 50% دیگر آن نیز در صرافی غیرمتمرکز Uniswap قفل شده است. مجموع توکن های موجود این ارز نیز 1,000,000,000,000,000 واحد است که فقط 555,841.79 میلیارد آن وارد چرخه شده است.

 

از کجا می توان ارز دوج ایلان را خریداری کرد؟

در حال حاضر میم کوین ایلان در صرافی های معروف بسیاری مثل کوکوین ، یونی سواپ (ورژن 2)، Gate.io، پولونیکس، ال بانک، یونی سواپ (ورژن 3) و شیبا سواپ و غیره لیست شده و کاربران این صرافی ها می توانند به راحتی این ارز را از طریق جفت ارزهای مشخص شده برای آن خریداری کنند.

 

آیا ارز دوج ایلان مارس (داگلان) آینده دار است؟

یکی از ویژگی های این ارز هم نام بودن آن با ایلان ماسک، صحب اسپیس ایکس است. همین باعث می شود که بسیاری از رشدها در دست او باشد و به یکباره کل بازار را برهم بریزد. از آنجایی که او قدرت بسیار زیادی بر روی تمامی رمزارزها از جمله بیت کوین دارد. می توان این مورد را به عنوان نکته مثبتی برای رشد دوج ایلان در آینده در نظر گرفت.

کافی است ایلان ماسک یک توئیت در مورد ارز دیجیتالی هم نام خود یعنی دوج ایلان مارس بزند تا درخشش این میم کوین از این هم بیشتر شده و قیمت آن به مریخ برسد.

نکته مثبت دیگر اهدای 50% توکن اهدایی به ویتالیک بوترین است که شاید در کوتاه مدت باعث کاهش قیمت این ارز شود ولی از آنجایی که استراتژی بازاریابی داگلان شبیه ارز شیبا است. در آینده می توانیم شاهد رشد قیمتی این ارز باشیم.

یکی دیگر از مواردی که بد نیست به آن اشاره کنیم این است که اخیراً دوج ایلان در لیست ارزهایی بوده است که 1000 نفر ثروتمند اول دارنده اتریوم آن را خرید و فروش کرده اند. بدون شک این خبر بسیار خوبی برای علاقمندان به ارز دوج ایلان مارس است و یعنی ثروتمندان این ارز را در لیست ارزهای با ارزش ترید پذیرفته اند.

 

منبع: coinmarketcap

4 نظر

  • saeed
    ارسل شده 20 فوریه 2022 1:45 ب.ظ 0Likes

    ممنون از شما که اطلاعات درمورد داگلان یا همان الماس کریپتو را به اشتراک گذاشتید تا هموطنان عزیزمون از سودی که در اینده ای نزدیک قراره بده بی بهره نباشن . من یک نکته عرض کنم که دوستان تیمی که پشت این توکن هست و بازارگردانی که داره خیال همه رو بابت خرید این توکن راحت میکنه و اطلاعات بیشتر رو حتما در گروه تلگرامی فارسی این توکن کسب کنید /
    https://t.me/DOGELONMARSIRANIN
    https://t.me/ELONNEWSIRAN

  • مسعود
    ارسل شده 20 فوریه 2022 1:49 ب.ظ 0Likes

    خیلی ممنون از توضیحات جالبتون
    به نظرم جز میم کوین هایی هست که رشدش همه رو شوکه میکنه

    • saeedeh golzadeh
      ارسل شده 24 فوریه 2022 5:37 ب.ظ 0Likes

      بله، یکی از میم کوین های پیشتاز بازار بوده تا این لحظه

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار