شما هم به دنبال سریع ترین و به روزترین آموزش ثبت نام صرافی بایننس هستید؟ صرافی بایننس (Binance) یکی صرافی های مطرح جهانی است که ایرانیان یکی از طرفداران پر و پا قرص آن هستند.

این صرافی قدرتمند از بیش از 100 ارز دیجیتال مطرح دنیا پشتیبانی کرده و کاربران می توانند با ساخت یک حساب ساده اقدام به خرید و فروش ارز کرده و برای خود درآمد دلاری داشته باشند.

اگر از سایت صرافی بایننس فقط اسم آن را شنیده اید، اجازه دهید تا معرفی مختصری از این سایت خدمت شما ارائه کنیم و سپس آموزش دهیم که چگونه می توانید در عرض چند دقیقه یک حساب برای خود داخل این سایت باز کنید.

 

آموزش ثبت نام صرافی بایننس

بایننس یک صرافی آنلاین و بین المللی است که چانگپنگ ژائو در سال 2017 آن را راه اندازی کرد. این فرد جزء ثروتمندترین افراد در دنیای ارزهای دیجیتال است که توئیتر از دستش نمی افتد!

این صرافی در دو نسخه پایه و پیشرفته به تریدرها خدمات ارائه می دهد که کار کردن با نسخه پایه برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال با کمی آگاهی کار چندان سختی نخواهد بود.

تفاوت بین نسخه اصلی و پیشرفته سایت بایننس نیز این است که در نسخه پیشرفته این سایت می توانید تجزیه و تحلیل فنی و عمیق تری نسبت به رشد و کاهش قیمت ارزهای دیجیتال داشته باشید.

 

کارمزد صرافی بایننس

بعد از ثبت نام صرافی بایننس هر معامله (خرید و فروش) کارمزد یکسانی داشته و برابر با 0.1 درصد حجم کل معامله است. اجازه دهید مثالی بزنیم که بهتر متوجه موضوع کارمزد شوید.

مثلاً اگر بخواهید 1000 دلار از یک ارز را داخل صرافی بایننس بخرید یا فروشید، کارمزد آن 1 دلار خواهد بود. این کارمزد دقیقاً مثل کارمزد کارهای بانکی است که هر روز انجام می دهید و از حساب شما کم می شود.

البته اگر در حساب بایننس شما ارز BNB وجود داشته باشد از تخفیف 25% درصدی برخوردار شده و کارمزد تراکنش ها از 0.1 به 0.075 درصد کل حجم معاملات کاهش خواهد یافت.

اگر هم بخواهید برای شروع خرید و فروش، حساب خود را شارژ کنید. واریز به حساب بایننس هیچ گونه کارمزدی نداشته و می توانید با خیال راحت پول را به حساب خود بریزید. اما به خاطر داشته باشید که برداشت از داخل صرافی بایننس کارمزد داشته و برای محاسبه کارمزد ارزهای مختلف می توانید از جدول محاسبه کارمزدها استفاده کنید:

آموزش ثبت نام صرافی بایننس
ثبت نام بایننس

آی پی غیر ایرانی 

نکته بسیار مهم برای ثبت نام صرافی بایننس این است که باید حتماً از آی پی غیر ایرانی برای این کار استفاده کنید.

زیرا صرافی بایننس به کاربران ایرانی خدماتی ارائه نمی کند.

به همین خاطر در اولین مرحله باید اقدام به خرید یک V.P.N با آی پی ثابت کنید. (دقت داشته باشید که حتماً از شرکت ارائه دهنده این خدمات در مورد ثابت بودن آی پی سؤال کنید). بعد از خرید باید یک کشور را به عنوان محل سکونت خود انتخاب کرده و برای ثبت نام و وارد شدن به داخل حساب خود همیشه از آی پی این کشور استفاده کنید.

در صورتی که بیش از حد نگرانی افتادن آی پی خود و بروز مشکل با بایننس هستید نیز می توانید اقدام به خرید سرور مجازی یا همان VPS کنید.

سرور مجازی در حقیقت کامپیوتری است که در یک کشور خارجی همیشه برای شما روشن بوده و می توانید از آن برای ثبت نام و وارد شدن به حساب بایننس خود استفاده کنید. اگر خیالتان از بابت آی پی غیر ایرانی راحت شده دیگر وقت آموزش باز کردن حساب بایننس رسیده است.

آموزش ساخت حساب در بایننس

برای شروع و ساخت حساب کاربری بعد از تغییر آی پی خود به کشور مقصد، ابتدا روی لینک زیر کلیک کرده و مستقیماً وارد صفحه ثبت نام بایننس شوید:

https://www.binance.com/en/register?ref=Z2Y6OX7T

در صفحه باز شده باید اطلاعات اولیه برای ساخت حساب مثل ایمیل، پسورد مورد نظر خود را وارد کرده و با توجه به تصویر زیر تیک گزینه تأیید اینکه سن شما بالای 18 سال است را بزنید.

binance 2

 

رجیستر کردن بایننس

دقت کنید که رمز انتخابی شما باید حداقل 8 کاراکتر، شامل اعداد و حروف انگلیسی کوچک و بزرگ باشد.

در صورتی که تمامی اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید، پیامی مبنی بر تأیید ایمیل مشاهده خواهید کرد که بعد از ظاهر شدن آن باید به داخل ایمیلی که هنگام ثبت نام وارد کرده بودید رفته و بعد از باز کردن ایمیل ارسال شده از سوی صرافی بایننس اقدام به تأیید حساب کاربری خود کنید.

ثبت نام صرافی

 

تأییدیه ایمیل ثبت نام صرافی بایننس

بعد از کلیک بر روی دکمه Confirmation registraion پیامی با عنوان فعال شدن حساب کاربری خود دریافت خواهید کرد که با کلیک بر روی آن وارد بخش ورود به سایت صرافی بایننس خواهید شد.

فعالسازی اکانت

 

فعالسازی اکانت بایننس

ظاهر شدن این صفحه بر روی مرورگر شما به این معنی است که حساب شما در صرافی بایننس ساخته شده و از این به بعد می توانید با ایمیل و پسوردی که در مراحل قبلی تعریف کردید وارد صرافی شوید. در نتیجه بعد از کلیک بر روی دکمه Log in وارد صفحه ای می شوید که باید ایمیل و پسورد خود را وارد کنید:

ورود به صرافیلاگین صرافی

بعد از این مرحله برای اینکه به بایننس اثبات کنید که ربات نیستید، باید پازلی را با استفاده از موس حل کنید. برای حل کردن پازل کافی است تکه پازل را همانند راهنمای تصویری زیر با نشانگر موس به سمت محل خالی موجود در داخل تصویر هدایت کرده و در آن جا رها کنید تا پازل تکمیل شود:

پازل برای ورود به حساب
پازل لاگین

مشکل ثبت نام صرافی بایننس با ایران

به خاطر تحریم های اعمال شده از سمت سازمان ملل، ایرانی های فعال در این صرافی در معرض خطر غیر فعال شدن اکانت قرار خواهند داشت. البته با وجود این تحریم ها و شناسایی بسیاری از ایرانیان به خاطر مشکل آی پی ممکن است اکانت به دلایل امنیتی بلاک شود که خوشبختانه می توان اکانت را باز نموده و پول خود را از حساب خارج کنید.

امنیت اکانت خود را بالا ببرید

برای بالا بردن امنیت اکانت خود در صرافی بایننس بهتر است، تنظیمات 2FA خود را فعال کنید. سیستم 2FA یا همان two-factor authentication تأیید دو مرحله ای است که بسیار شبیه رمز پویای موبایل است.

این ویژگی امنیتی به کاربران صرافی بایننس این امکان را می دهد تا امنیت اکانت خود را بالا برده و بدون کد تأیید دو مرحله ای دسترسی به اکانت خود نداشته باشید. در ادامه فعال سازی 2FA را به شما آموزش خواهیم داد:

 فعالسازی 2FA اکانت صرافی بایننس

برای فعال سازی 2FA اکانت اول با یوزر و پسورد وارد اکانت بشید. سپس با توجه به تصویر زیر ابتدا بر روی دایره اطلاعات اکانت کلیک کرده و از منوی کشویی باز شده بر روی گزینه Security یا همان قسمت امنیت اکانت کلیک کنید.

فعالسازی 2FA

بعد از کلیک بر روی Security وارد بخش امنیت اکانت بایننس خواهید شد. از این قسمت Google Authenticator را پیدا کرده و برای فعال شدن رمز 2FA بر روی ON کلیک کنید.

بعد وارد قسمت 4 مرحله ای فعال سازی رمز 2FA خواهید شد. کافی است همانند تصویر مراحل را پیش برده و در مرحله ابتدایی نرم افزار GOOGLE authenticator را برای گوشی های اندروید یا آیفون خود دانلود کنید.

سپس اپلیکیشن GOOGLE authenticator را بر روی گوشی خود اجرا کرده و دکمه به علاوه قرمز رنگ گوشه تصویر را زده و سپس Scan a barcode را برای اسکن بارکد اکانت بایننس انتخاب کنید.

در مرحله 2ام، بایننس بارکدی را در اختیارتان قرار خواهد داد که باید آن را در داخل نرم افزار گوگل اثنتیکیتور اسکن کرده و حتماً تصویر و کدی که در کنار آن نوشته شده را برای خود در جایی ذخیره داشته باشید تا در صورت گم شدن یا به وجود آمدن مشکل برای گوشی بتوانید اکانت خود را مجدداً بازیابی کنید.

google authenticator binance

 

بارکد اسکن authenticator

در مرحله 3ام باید کد را در جایی یادداشت کرده و برای پیگیری های بعدی در جای امنی نگه دارید.

مرحله 4ام نیز مرحله نهایی و پایان کار است که کافی است  تا در قسمت بالایی پسورد اکانت بایننس خود و قسمت پایینی کد ارائه شده توسط نرم افزار GOOGLE authenticator که  بر روی دکمه submit کلیک کرده و از اکانت بایننس خود استفاده کنید.

ثبت نام بایننس و فعال سازی بخش امنیت اکانت بایننس به پایان رسیده و می توانید با خیال راحت خرید و فروش ارزهای دیجیتال را شروع کنید.

اگر می خواهید در جمع تریدرها باشید و سریع تر از دیگران از اخبار حوزه ارزهای دیجیتال مطلع شوید، حتماً با کلیک روی لینک زیر به کانال و گروه تلگرامی ارتش تریدرهای ای کلابز بپیوندید:

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار