احراز هویت بایننس یکی از چالش های بزرگ تریدرها در روزهای آخر و اتمام زمان وریفای در این صرافی است. از طرفی هیچکدام از صرافی های موجود نمی تواند جایگزین بایننس باشد و از طرف دیگر صرافی اعلام کرده که تمامی ایرانی ها باید موجودی خود را از حساب خالی کرده و حق استفاده از این صرافی را ندارند.

اما با وجود عدم امکان احراز هویت در بایننس آیا راهکاری برای حل این مشکل وجود دارد؟ در این مقاله به آموزش احراز هویت بایننس و نحوه صحیح وریفای بایننس پرداخته و بهترین راه حل را برای کاربران ایرانی ارائه خواهیم نمود.

 

آیا احراز هویت بایننس اجباری است؟

بایننس در آخرین اطلاعیه رسمی خود که در سایت خود منتشر کرده احراز هویت بایننس را اجباری اعلام کرده و دیگر کاربران حق استفاده از این صرافی بدون احراز هویت را نخواهند داشت. در آخرین به روز رسانی بایننس، تنها کاربرانی که احراز هویت خود را تا سطح 2 یا همان مرحله Intermediate انجام دهند قادر به انجام معاملات اسپات و فیوچرز خواهند بود.

 

آخرین زمان برای احراز هویت بایننس

براساس اطلاعیه منتشر شده در سایت رسمی بایننس، کاربرانی که در حال حاضر در صرافی بایننس حساب بدون وریفای یا وریفای تا سطح 1 یا همان Basic را دارند فقط تا تاریخ 2021-10-19 00:00 AM امکان برداشت وجه از حساب خود را خواهند داشت و بعد از این تاریخ برای خروج پول خود از صرافی نیاز به انجام فرآیند احراز هویت خواهند داشت.

بایننس به کاربران هشدار داده تا در زمان مقرر نسبت به احراز هویت بایننس خود اقدام کرده و احراز خود را تا مرحله Intermediate کامل کنند. ضمناً بلافاصله پس از انجام وریفای کاربر امکان انجام کامل معاملات ترید و استفاده از استیک و دیگر خدمات بایننس را خواهد داشت.

 

آموزش احراز هویت بایننس

در این قسمت ابتدا به آموزش عملی احراز هویت بایننس پرداخته و در انتهای مقاله در مورد راهکارهای احراز هویت بایننس برای ایرانیان اشاره خواهیم کرد.

وریفای بایننس

برای انجام فرآیند احراز هویت ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شده و از منوی بالا سمت راست بر روی نماد آدمک یا همان Account کلیک کرده و از منوی کشویی باز شده Identification را انتخاب کنید.

همچنین بلافاصله بعد از کلیک بر روی تصویر آدمک قرار گرفته در منوی صرافی بایننس و باز شدن منوی کشویی از اولین گزینه می توانید سطح وریفای خود را بررسی کنید. به طور کلی صرافی بایننس دارای سه سطح احراز هویت است:

1. سطح وریفای Basic یا مبتدی

2. سطح وریفای Intermediate یا متوسط

3. سطح وریفای Advanced یا پیشرفته

 

در سطح مبتدی که دیگر می توان گفت بایننس به هیچ عنوان آن را قبول ندارد، تنها با وارد کردن نام و نام خانوادگی و کشور محل صدور پاسپورت خود می توانید احراز خود را تکمیل کرده و به سراغ مرحله بعدی احراز هویت بروید. اما بایننس طبق قوانین جدید خود دیگر به کاربران این سطح امکان انجام فعالیت و ترید در بایننس را نمی دهد.

در سطح متوسط و دوم احراز هویت بایننس یا همان Level 2  فرد باید مدرک شناسایی خود که شامل پاسپورت، کارت شناسایی یا گواهینامه می شود را داخل سایت بارگذاری کرده و سپس نسبت به اسکن چهره خود از طریق دوربین لپ تاپ یا گوشی اقدام کند. در آخرین به روزرسانی وریفای بایننس فرد باید در حین اسکن چهره کارت شناسایی یا پاسپورت خود را در دست داشته باشد.

سطح پیشرفته و آخرین سطح احراز هویت که به هیچ وجه ضرورتی برای ادامه فعالیت در صرافی بایننس ندارد شامل احراز هویت لوکیشن و محل زندگی است. در این مرحله فرد باید قبض یا سند ملک خود را در صرافی بایننس بارگذاری کرده تا وریفای تا سطح پیشرفته ارتقا پیدا کند.

 

احراز هویت بایننس 2

بعد از وارد شدن به بخش Identification صرافی بایننس باید با کلیک بر روی دکمه نارنجی رنگ Get Verified وارد بخش اصلی وریفای شده و سطوح وریفای که در بالا به آن اشاره کردیم را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

در نتیجه در اولین مرحله باید کشور مورد نظر خود را در سطح یک انتخاب کرده و نام و نام خانوادگی خود همراه با کد شهروندی برای بعضی از کشورها را وارد کنید.

البته علاوه بر نام و نام خانوادگی و کشور صادر کننده مدرک شناسایی خود باید تاریخ تولد خود را نیز در این قسمت به درستی وارد کنید.

وریفای بایننس

در سطح بعدی برای وریفای شدن چهره شما و اطمینان از اینکه شخص وریفای کننده حساب با صاحب مدرک شناسایی همخوانی دارد باید اقدام به گرفتن یک سلفی از صورت بدون عینک و آرایش کرده و مدرک شناسایی معتبر خود را که حداقل 3 ماه اعتبار داشته باشد را داخل صرافی بایننس آپلود کنید.

بعد از اتمام این مرحله باید با استفاده از دوربین لپ تاپ یا اپلیکیشن صرافی بایننس بر روی گوشی خود، صورت تان را اسکن کرده و در به روزرسانی جدید باید مدرک شناسایی خود را نیز در دست داشته باشید تا از واقعی بودن مدرک شما اطمینان حاصل شود.

 

احراز هویت بایننس برای ایرانیان

بعضی از ایرانیان برای احراز هویت در صرافی بایننس از بستگان خود در خارج از کشور کمک می گیرند، اما بدون شک این اقدام تبعات زیادی برای یک تریدر به همراه خواهد داشت. به همین خاطر بیشتر ایرانیان به احراز هویت از طریق مدارک مربوط به کشورهای خارجی روی آورده اند.

اگر شما نیز به دنبال تیم معتبر و قابل اطمینان برای احراز هویت و دور زدن احراز هویت بایننس هستید، می توانید با پیام به کارشناسان احراز هویت بایننس در تلگرام و صحبت با پشتیبانی مشکل احراز هویت و رفع مسدودی بایننس خود را یکبار برای همیشه حل نموده و با خیال آسوده ترید کنید.

تیم وریفای بایننس با پشتیبانی 24 ساعته و انجام تمامی مراحل و ارسال کارت فیزیکی در خدمت تریدرها بوده و تاکنون با چندین تیم معتبر کشوری و بین المللی همکاری داشته است.

 

احرازهویت تلگرام

 

منبع: رپورتاژ آگهی

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار