بعد ازمعرفی همستر جنجالی که تا این لحظه شاید کسی نباشد که وارد این بازی جذاب نشده باشد و تجربه موفق نات کوین و تپ سواپ، بالاخره بازی جدید و معتبر با سبکی کاملا متفاوت و جدید به نام یس کوین (Yescoin) وارد میدان رقابت شده و در حال حاضر با بیش از 20 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا مشغول جذب مخاطبان جدید است.

اگر شما هم از پروژه های موفقی مثل نات کوین جا مانده اید و تا این لحظه به پولی نرسیده اید. حالا زمان جبران آن رسیده و میتوانید با این پروژه که به سبکی کاملاً جدید و بازی گونه با نام یس کوین (Yescoin) وارد میدان شده، رقابت جدیدی را آغاز کنید.

بازی سبک بسیار ساده ای داشته و شما باید سکه ها را از سطح شهر که در قالب یک تصویر است جمع آوری کنید. در بازی یس کوین کافی است یکبار روی هر سکه کلیک کنید تا بتوانید صاحب آن سکه شوید. این بازی از نظر ظاهر کاملاً با رقیبان خود مثل نات کوین و تپ سواپ و همستر متفاوت بوده و فقط از نظر مبانی کلی شبیه این بازی هاست.

برای پیوستن سریع به این بازی حوزه Web3 که توسط تلگرام پشتیبانی شده است کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید:

لینک پیوستن به یس کوین (Yescoin)

Yescoin چیست؟

Yescoin یک بازی تلگرامی مانند همستر کامبت است که برای کسب درآمد کاربران باید به جای کلیک روی صفحه، انگشت خود را روی صفحه حرکت داده و مراحل و چالش های مختلف را برای جمع آوری سکه های مخصوص بازی انجام دهند.
چالش های مختلفی در این بازی وجود دارد و افراد می توانند با دعوت از دوستان خود به YesCoin سکه های بیشتری دریافت کنند تا در صورت وجود لیست احتمالی ارزهای موجود، سود خوبی از فروش آن به دست آورند.
با نحوه برداشت و انتقال YesCoin به کیف پول خود آشنا شوید
برای برداشت و انتقال YesCoin ابتدا باید قابلیت اتصال به کیف پول در این ربات ایجاد شود. تا کنون (19 ژوئن 1403) امکان اتصال این بازی تلگرام به کیف پول دیجیتال وجود ندارد و این پروژه در حال حاضر در مرحله جمع آوری و ماینینگ توسط کاربران قرار دارد.

 

نحوه برداشت Yescoin

با توجه به اینکه ایده این سکه از NatCoin الهام گرفته شده است، این امکان وجود دارد که این سکه در روزهای آینده یک اتصال به کیف پول اضافه کند. انتقال NatCoin به کیف پول نیز چند روز پس از راه اندازی این پروژه برای کاربران ساخته شد و از ابتدا در دسترس نبود.
علاوه بر NatCoin، Hamster Combat حدود دو هفته پس از عرضه به کاربران اجازه می‌دهد به کیف پول‌های ارز دیجیتال متصل شوند و اکنون کاربران این بازی می‌توانند همستر کامبت را نقد کرده و دانلود کنند.
Yes Coins را دانلود کنید
Yescoin یک بازی تلگرامی است و دسترسی به آن از طریق ربات تلگرام مخصوص کاربران می باشد و نیازی به دانلود بازی یا برنامه خاصی نیست و برای استفاده از این بازی کاربران باید وارد پیام رسان تلگرام شوند.

 

لینک پیوستن به یس کوین (Yescoin)

 

 

 

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار