بعد از بازی های توئیتری ایلان ماسک در مورد دوج کوین هولدرهای دوج کوین چندین برابر شد ولی با وجود وعده های 1 دلاری شدن دوج کوین شاهد ریزش و اصلاح شدید این شت کوین بودیم.

اکنون تصمیم گرفته ایم تا در این مطلب خواندنی از ای کلابز با بررسی آمارها و هولدرهای دوج کوین ببینیم که چه تعداد از هولدرهای دوج کوین در سود ضرر هستند.

براساس داده های آماری با قیمت کنونی دوج کوین 0.2515 نزدیک به 70% از کل هولدرهای دوج کوین در سود هستند و این درحالی است که قیمت این ارز دیجیتالی سقوط قابل توجهی داشته و از رکورد قیمتی 0.70$ به 0.2505$ دلار رسیده است.

اگر بخواهیم دقیق تر بررسی کنیم براساس آمار منتشر شده در سایت IntoTheBlock و اولین گزارش منتشر شده 68% درصد از مجموع دارندگان ارز دیجیتال دوج کوین اکنون در سود هستند و 26% پول از دست داده اند و تنها 6% از مجموع هولدرها نه در سود هستند و نه در ضرر و تازه دوج کوین به قیمت خرید آنها رسیده است.

اگر به خاطر داشته باشید همین چندماه گذشته بعد از توئیت های ایلان ماسک در مورد دوج کوین قیمت این ارز دیجیتالی سر به فلک کشید و تا 0.70$ دلار هم بالا رفت که این یعنی رشد 10,000% درصدی دوج کوین اتفاق افتاد.

 

آیا ایلان ماسک باعث پامپ دوج کوین شد؟

بسیاری از افراد به اشتباه فکر می کنند که شروع کننده بازی رشد دوج کوین ایلان ماسک بوده در حالی که اصلاً اینگونه نیست و شروع رشد از یکی از انجمن های Reddit با نام WallStreetBets شروع شد و نهایت کار به توئیتر کشید. در اینجا بود که بعد از شروع پامپ دوج کوین و گذشت مدت زمان کمی ایلان ماسک و دیگر سلبریتی ها شروع به بردن نام این میم کوین در توئیت هایشان کردند و سوخت بیشتری به دوج برای رشد رسید.

رکورد قیمتی بیت کوین یعنی 0.70$ سنت هم درست در لحظه ای اتفاق افتاد که ایلان ماسک در برنامه Saturday Night Live از دوج کوین به عنوان a hustle یاد کرد و همین دوج کوین را به فضا فرستاد.

doge coin high

به طور کلی بیشتر هولدرهای دوج کوین در این لحظه در سود هستند با این حال ما افرادی که خرید مجدد پله ای دوج کوین انجام داده اند را در نظر نگرفته ایم. به عنوان مثال یکی از سرمایه گذاران مشهور سرمایه گذاری خود روی دوج کوین را دو برابر کرد و همین باعث شد تا نقطه ورود و خرید دوج کوین او کمتر شود. گلابر کانتسوتو یک سرمایه گذار معروف دوج کوین تمامی پس انداز خود به ارزش 250,000$ دلار را روی دوج کوین سرمایه گذاری کرد و بعد از کاهش قیمت این ارز دیجیتال مجدداً با 250,000$ دلار دیگر وارد این ارز دیجیتالی شد.

در مصاحبه ای که با این شخص انجام شد او گفت امیدش را برای سرمایه گذاری از دست نداده و قصد دارد در ریزش های بعدی دوج کوین بیشتری نیز خریداری کند. براساس گفته های خودش قصد دارد حداقل تا یکسال برای میلیاردر شدنش صبر کند.

این سرمایه گذار با اشاره به اینکه روزی صبرش جواب خواهد داد گفت بسیاری از سرمایه گذاران به محض دیدن ضررهای جزئی و کوتاه مدت ناامید می شوند و صبر نتیجه دادن سرمایه گذاری خود را ندارند.

گلابر کانتسوتو با اشاره به اینکه بازار کریپتو بازار پرنوسانی است گفت هر روز نوسان در این بازار اتفاق می افتد و افرادی که مشکلات معده دارند نباید وارد بازار کریپتو شوند.

علاوه بر این طبق گزارش CryptoGlobe ، در اوایل سال جاری میلادی AMC که برند سینماهای زنجیره ای ایالات متحده است فاش کرد که در حال حاضر پرداخت با ارز دیجیتال dogecoin برای کارت های هدیه دیجیتالی پذیرفته خواهد شد و به زودی امکان پرداخت در وب سایت شرکت، اپلیکیشن این برند و سینماها پذیرفته خواهد شد.

بر اساس داده های به دست آمده از سایت Cryptwerk ، تا این لحظه بیش از 1700 کسب و کار ارز دیجیتال DOGE را به عنوان یکی از گزینه های  پرداخت خود پذیرفته اند.

 

سلب مسئولیت

این مقاله صرفاً جهت اطلاع رسانی منتشر شده و سیگنال خرید، فروش یا سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال نیست.

منبع: Cryptoglobe

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار