با افزایش فشار فروش در بازار، قیمت بیت کوین در عرض چند دقیقه به 57874 دلار رسید و بیش از 260 میلیون دلار تراکنش نقد شد.

خلاصه 
یکی از دلایل کاهش قیمت بیت کوین بازپرداخت بدهی به طلبکاران صرافی Mt.Gox در ابتدای تیرماه بود.
بیت کوین اتریوم BNB Solana و سایر آلتکوین ها با کاهش قیمت ها سقوط کردند.
به گزارش کوین تلگراف، ساعاتی پیش قیمت بیت کوین برای اولین بار در ۲ ماه گذشته به زیر ۵۸ هزار دلار رسید و به ۵۷ هزار و ۸۷۴ دلار رسید. سقوط قیمت بیت کوین ⮟ BTC: 58,852.1 دلار با انحلال میلیون ها دلار موقعیت خرید همراه شد. داده های وب سایت CoinGlass نشان می دهد که بیش از 260 میلیون دلار از این قراردادها در 24 ساعت گذشته منحل شده است.

 

گروه ارز دیجیتال
گروه ارز دیجیتال

https://t.me/eclubsgp

علاوه بر بیت کوین، بسیاری از معامله گران مدت ها قبل از راه اندازی ETF اتریوم وارد موقعیت های ETH شدند. آنها از دست دادند به طور دقیق تر، در 24 ساعت گذشته، بیش از 57.9 میلیون دلار از موقعیت خرید اتریوم نقد شد.

یکی از دلایل کاهش قیمت بیت کوین را می توان به بازپرداخت دارایی های طلبکاران Mt. Gox متعلق به. قرار بود طرح پرداخت 8.5 میلیارد دلاری بیت کوین به طلبکاران Mt.Gox در اوایل جولای (اواسط تیر) اجرا شود. برخی از تحلیلگران نیز معتقدند که این بازپرداخت از هم اکنون آغاز شده است. به عنوان مثال، یک تحلیلگر به نام چارلز ادواردز نمودار BTC را منتشر کرد و اعلام کرد که آخرین حرکت 7-10 سال پیش بوده است:

اهمیت کل داده‌های قبلی این نمودار از بین رفته چون حجم عظیمی از عرضه بیت کوین به حرکت درآمده؛ ۱۰ برابر بیشتر از اوج‌های قبلی. به نظر می‌رسد این اتفاق به صرافی Mt.Gox ربط دارد.

برخی می گویند نهنگ ها مسئول این وضعیت هستند. به عنوان مثال، یک نهنگ ناشناس روز گذشته 800 میلیون دلار بیت کوین را تنها در سه دقیقه فروخت. یک نهنگ 1723 بیت کوین را در صرافی بایننس قرار داد تا احتمالاً آنها را بفروشد.
این در حالی است که سایر آلتکوین ها از جمله بیت کوین با افت قیمت همراه بوده اند. برای اتریوم ⮟ ETH: 3209.06 دلار، 4.5 درصد کاهش به 3145 دلار و اکنون به 3226 دلار رسیده است.
قیمت BNB ⮟ BNB: 534,754 دلار در زمان نوشتن، با 6% کاهش به 540 دلار قیمت سولانا ⮟ SOL: 135,035 دلار با کاهش 10 درصدی در 24 ساعت گذشته به 136 دلار رسید. با این حال، در 2 روز گذشته، عبارت “خرید روی زمین” در رسانه های اجتماعی مانند X (توئیتر سابق)، Reddit و 4chain ترند شده است.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار