بر اساس آمار سه ماه گذشته، مجموعه‌های NFT از جمله Cryptopunks و Bored Ape Yacht Club قیمت‌های خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده‌اند. در 17 مارس 2024، سطح قیمت Cryptopunks حدود 49 اتر بود، اما 90 روز بعد، به 25.9 اتر کاهش یافت.
فروش NFT در سال جاری به طور قابل توجهی رکود داشته است و قیمت NFT های بلوتراشه در اتریوم، به ویژه Cryptopunks و BAYC، طی سه ماه گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. حدود 90 روز پیش، یک CryptoPunk حدود 48.99 اتر قیمت داشت و در 17 مارس، ارزش آن 3642 دلار اتر بود. در حال حاضر، طبق داده‌های 18 ژوئن جمع‌آوری‌شده از nftpricefloor.com، ارزش هر اتر 3475 دلار است و ارزش کف CryptoPunk به 25.9 اتر کاهش یافته است.

گروه ارز دیجیتال
گروه ارز دیجیتال

https://t.me/eclubsgp

 

علاوه بر کاهش قیمت اتریوم، قیمت کف کریپتوپانک نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافت و طی 90 روز افت 48 درصدی را تجربه کرد. اگرچه ضررها کمتر از کریپتوپانک ها بود، اما این NFT ها با قیمت گذاری در اتر (ETH) تقریباً 33 درصد از ارزش خود را از دست دادند. مجموعه پنگوئن های پودگی در همین دوره 20.5 درصد کاهش یافته است، در حالی که میلادی میکر در حال رشد است.
سه ماه پیش حداقل قیمت میلادی میکر ماین بالای 2 اتر بود و امروز به 4.76 اتر رسیده است. NFT های آزوکی از 3.4 اتر به اتر 3.02 فعلی کاهش یافته اند. در حالی که NFT های مبتنی بر اتر کاهش یافته اند، مجموعه های دیجیتال در سایر بلاک چین ها نیز طی سه ماه گذشته کاهش یافته است. به عنوان مثال، Bitcoin Nodemonkes از 0.7374 به 0.18 بیت کوین و Bitcoin Puppets به 0.23-0.11 بیت کوین کاهش یافته است.
با نوسانات قیمت بیت کوین و اتریوم، رکود آشکار مجموعه های NFT مانند Cryptopunks و BAYC سوالاتی را در مورد سیستم مالی و اعتبار این دارایی های دیجیتال ایجاد می کند. در حالی که برخی از پرتفوی های کوچکتر مقاومت و افزایش نشان می دهند، این کاهش بزرگ نشان دهنده تمرکز احتمالی بازار یا خستگی سرمایه گذار است.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار