هنوز سرمایه گزاران بسیاری در دنیا وجود دارند که هنوز هم برای خرید بیت کوین شک دارند. این افراد ناآشنا تنها با گفتن اینکه بیت کوین برای مجرمین است یا استفاده از بیت کوین واقعا کار سختی است و بهانه های بی ارزش دیگری از این دست خود را عقب می کشند.

این در حالی است که یکی از مدرسین مطرح علم اقتصاد و کارآفرینان برتر دنیا برای خرید بیت کوین، نقره و طلا تأکید می کند. در ادامه این مقاله علت پافشاری رابرت کیوساکی برای خرید بیت کوین را بیان خواهیم کرد، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

رابرت کیوساکی: آیا طلا، نقره و بیت کوین خریده اید؟

طبق گفته های رابرت کیوساکی یا همان پدر پولدار، نویسنده و کارآفرین آمریکایی، بانک مرکزی آمریکا که همه آن را با نام فدرال رزرو می شناسند دیگر مرده است.

robert kyosaki bitcoin

کیوساکی همچنین به «شرکت های زامبی» و بدهی های آن ها که ظاهراً چیزی نزدیک به 900 میلیارد دلار است اشاره می کند. علاوه بر این می گوید که به زودی بدهی این «زامبی ها» از 1.6 تریلیون دلار در سال آینده گذشته و وضعیت بانک مرکزی آمریکا خطرناک خواهد بود.

به گفته کیوساکی:

بانک مرکزی آمریکا مرده است. وام هایی که این بانک به مدیرعامل ها داده و هیچ برگشتی برای آن ها وجود ندارد. در سال 2020 زامبی ها حدود 900 میلیارد دلار به بانک مرکزی مقروض شده اند و بعد از آن درآمدشان هم کاهش پیدا کرده است. با رسیدن به سال 2021، این بدهی از 1.6 تریلیون دلار هم می گذرد. خب طلا، نقره و بیت کوین خریده اید؟ پس مسئولیت هر آنچه که برای شما از قبل  رقم خورده است را بپذیرید. مراقب خودتان باشید.

کیوساکی، نویسنده کتاب های اقتصادی آمریکا  برای فرار از بدهی ها و چاپ افراطی پول در آمریکا بیت کوین، نقره و طلا را به عنوان راه حل تجویز کرده است. او این موضوع را در حضور بیش از 1 میلیون فالور خود در طول چند ماه اخیر مطرح کرد تا آن ها را از این وضعیت نجات دهد.

نویسنده کتاب بابای پولدار و بابای بی پول در ویدئویی جنجالی نیز اعلام کرده است که پول های چاپ شده تقلبی بوده و تنها  این دارایی هایی که در مورد آن ها صحبت کردم واقعی هستند.

او فقط بیت کوین را به عنوان راه نجات معرفی نکرده و حتی قیمت آن در آینده را پیش بینی هم کرده است. او در ماه می سال 2020 پیش بینی کرد که تا 3 سال آینده قیمت این ارز دیجیتالی به 75,000 دلار خواهد رسید. از طرف دیگر در سال های آینده طلا و نقره ای که در مورد آن ها صحبت کرد نیز عملکرد خوبی خواهند داشت.

 

انفجار قیمت طلا و بیت کوین

صحبت های تند رابرت کیوساکی در مورد ارتباط طلا و بیت کوین در حالی ادامه دارد که قیمت طلا رشد قابل توجهی داشته است. در حال حاضر که این مقاله نوشته می شود، طلا با قیمت 1,770$ معامله می شود که 15% بیشتر از قیمت ابتدای سال خود است. از طرف دیگر عملکرد طلا در برابر دلار آمریکا در حال رکورد زنی است. تحلیل گران نیز معتقدند که رشد قیمت طلا ادامه دار خواهد بود.

از طرف دیگر در این محیط کلان احتمال دنباله روی بیت کوین پشت سر طلا نیز بسیار زیاد است. این موضوع را بسیاری از تحلیلگران مطرح دنیا نیز تأیید می کنند.

پائول تودور جونز در مقاله خود با عنوان «تورم مالی بزرگ» به این نکته اشاره می کند که بیت کوین سریع ترین اسب موجود است. او این موضوع را با اشاره به تعداد محدود 21 میلیونی سکه بیت کوین تأیید کرد و گفت همین محدودیت باعث رشد بیت کوین خواهد شد. این امتیازی است که متأسفانه دارایی های دیگر حتی طلا هم از آن برخوردار نیستند.

منبع: twitter

 

 

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار