بازار ارزهای دیجیتال بیشتر زیان های روزهای اخیر را جبران کرده است. بر اساس داده‌های CoinGecko، ارزش کل بازار کریپتو به 2.5 تریلیون افزایش یافته است.
در 24 ساعت گذشته، ارزهای دیجیتال پیشرو مانند اتریوم، سولانا و کاردانو عملکرد خوبی داشته اند، در حالی که وضعیت در بخش memecoins مثبت تر از همیشه بوده است.
یکی از میم کوین های تاثیرگذار در 24 ساعت گذشته، BRETT با مضمون قورباغه (در بیس نت) است که با نزدیک به 15 درصد افزایش به بیش از 0.15 دلار رسیده است.

در حال حاضر، ارزش بازار برت نزدیک به ۱.۵ میلیارد دلار است و این دارایی با صعود به جایگاه ششمین میم کوین بزرگ بازار، بانک (BONK) را پشت سر گذاشته است. فلوکی (FLOKI) نیز با ارزش بازار حدودا ۱.۷ میلیارد دلاری، در رتبه پنجم قرار دارد.

brett-brett-flips-bonk-inu-bonk-after-a-15-daily-surge-details

یکی از دلایل اصلی افزایش اخیر بریت می تواند حمایت از صرافی Kraken باشد که قراردادهای آتی دائمی را برای memecoin فهرست کرده است. این معاملات دارای اهرم بالایی هستند، تاریخ انقضا ندارند و کاربران را ملزم به حفظ سطح مشخصی از حاشیه برای باز نگه داشتن موقعیت های خود می کنند.

گروه ارز دیجیتال
گروه ارز دیجیتال

https://t.me/eclubsgp

سایر صرافی های ارزهای دیجیتال که اخیراً خدمات خود را برای فروش این memecoin فعال کرده اند عبارتند از Kocoin، Bitgate، Bitmart و Uphold.
بسیاری از بازیگران این صنعت به پیشرفت برت اشاره کرده اند و انتظار رشد بیشتری دارند. در همین راستا، یکی از کاربران X به نام PCR پیش بینی کرد که هدف بعدی برت در بازار بیش از 2 میلیارد دلار و پس از آن 10 میلیارد دلار خواهد بود.
کاربر دیگری به نام کراش خوشبین تر است و انتظار دارد ارزش بازار برت در آینده به 100 میلیارد دلار برسد.
چنین رشد انفجاری می تواند برت را در بین پنج ارز دیجیتال برتر بازار قرار دهد. البته این سناریو با سولانا و بایننس کوین غیرممکن به نظر می رسد.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار