بازی موبایل Hamster Combat مبتنی بر تلگرام با افزودن بخش ایردراپ جدید به ویجت خود جزئیات بیشتری در مورد ایردراپ آینده خود و نحوه ادعای ارز دیجیتالی آینده خود اعلام کرده است.
بر اساس بخش ایردراپ جدید همستر کامبت که در 8 آگوست به روز شد، همه رویدادهای درون بازی به عنوان امتیاز ایردراپ به حساب می آیند. در این بخش به روز شده، شش پارامتر مختلف برای جمع‌آوری توکن‌ها شامل «درآمد بازیکن غیرفعال، انجام وظایف، دستاوردها، عضویت در تلگرام، کلیدها و دعوت از دوستان» وجود دارد.
به گفته سخنگوی همستر کامبت، همستر کامبت جزئیات جدیدی در مورد “بزرگترین ایردراپ در تاریخ کریپتو” فاش کرده است، اینکه آیا کاربران واجد شرایط دریافت ایردراپ هستند، مدت زمان بازی، تعامل با جامعه، فعالیت کلی جامعه، و کیفیت بازیکنان دعوت شده نیز بستگی دارد. . ! : “افزایش تعداد بازیکنان در بازی منجر به افزایش سرمایه گذاری و در نتیجه پاداش بیشتر برای همه می شود. ایردراپ آینده HMSTR بزرگترین ایردراپ در تاریخ رمزنگاری خواهد بود. ما هیچ سرمایه گذار مخاطره ای نداریم. “تنها راه برای دریافت توکن ها بازی کردن است.”

 

گروه ارز دیجیتال
گروه ارز دیجیتال

https://t.me/eclubsgp

اطلاعات جدید یک هفته پس از اینکه Hamster Combat به 300 میلیون بازیکن رسید، منتشر شد در همین حال، تیم Hamster Combat اعلام کرد که هدف نهایی آنها جذب 3 میلیارد کاربر جدید به وب 3 است: “ما می خواهیم بزرگترین و متصل ترین جامعه را بسازیم و وب 3 را به یک میلیارد نفر برسانیم تا بتوانیم به همه نشان دهیم که وب 3 چگونه کار می کند. ” | واقعا کار می کند. “” ساده ترین راه برای انجام این کار از طریق بازی است ”
در حالی که مشخص شده است که 60 درصد از توکن های HMSTR به بازیکنان اختصاص می یابد، جزئیات بیشتری در مورد توکنومیک ارز دیجیتال وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

درآمد به دلار
+
درآمد به دلار